Slevový trh v Česku se konsoliduje. Podle odhadů by ze současných zhruba 130 portálů mělo zbýt cca 50. Velcí hráči by měli dále růst a rozšiřovat stále svůj sortiment. Největší hráč Slevomat by se podle analytiků měl zaměřit i na jiné trhy mimo střed-ní Evropu. Může se totiž stát, že ho převezme některý z velkých světových konkurentů.

Studie e-commerce 2012 ukázala, že zkušenost se slevovým portálem má v ČR už více jak třetina uživatelů internetu, a dokonce tři čtvrtiny českých uživatelů znají alespoň jeden slevový portál, nejčastěji pak jedničku na trhu Slevomat.cz.

Za loňský rok se podařilo serverům sdruženým pod Slevomat (jednička na trzích v Maďarsku, Česku a na Slovensku) dosáhnout tržeb 1,5 mld. korun (cca 80 milionů dolarů).

ihned.cz