Hobbymarket Hornbach spustil v Německu další nekonvenční akci, tentokrát uměleckou. Na donedávna prázdném berlínském domě se vyjadřuje dvanáct umělců k tématu "představy" - od podlahy po střechu se mohou umělci, audio odborníci, specialisté na vůně, vědci, architekti, muzikanti, stylisté či designéři realizovat v místních bytech. Prostor by měl návštěvníky inspirovat, otevřít novou zkušenost místa a jakýmkoliv způsobem umocnit sílu představivosti. Projekt je součástí aktuální kampaně, která běží i v Česku - "Co si dokážeš představit, to můžeš taky udělat". Nápad, vzešlý z agentury Heimat, realizovala agentura Trigger Happy Productions.

ver

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist