Prvního většího nasazení v kampani se dočká robot Advee, využije ho Tesco pro uvedení své kreditní karty na trh. Jedná se o rozšíření funkcí stávající věrnostní Clubcard. Robot se na konci března projížděl mezi nakupujícími v Tesco Extra v pražském Edenu. Mluvil s nimi a vyzýval je k hraní hry na své dotykové obrazovce. 28. března se robot objevil také v obchodě Tesco v Brně-Heršpicích.

Český vynález, který zvítězil v loňských POPAI Awards, jedni vyzdvihují jako inovaci pro přímé oslovení, jiní jej považují za zbytečnou náhradu hostesek. "Chceme být inovativní jak v naší nabídce, tak i v její komunikaci. Proto chceme v budoucnu využívat i netradiční kanály komunikace. Robot Advee je toho příkladem," říká Michal Štádler, ředitel marketingu obchodů Tesco.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se