Prvního většího nasazení v kampani se dočká robot Advee, využije ho Tesco pro uvedení své kreditní karty na trh. Jedná se o rozšíření funkcí stávající věrnostní Clubcard. Robot se na konci března projížděl mezi nakupujícími v Tesco Extra v pražském Edenu. Mluvil s nimi a vyzýval je k hraní hry na své dotykové obrazovce. 28. března se robot objevil také v obchodě Tesco v Brně-Heršpicích.
Český vynález, který zvítězil v loňských POPAI Awards, jedni vyzdvihují jako inovaci pro přímé oslovení, jiní jej považují za zbytečnou náhradu hostesek. "Chceme být inovativní jak v naší nabídce, tak i v její komunikaci. Proto chceme v budoucnu využívat i netradiční kanály komunikace. Robot Advee je toho příkladem," říká Michal Štádler, ředitel marketingu obchodů Tesco.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.