reklama
reklama
16. 4. 2012 | poslední aktualizace: 16. 4. 2012  11:22

Nechceme být jen dodavatel nábytku

Novou ředitelku marketingu Ikey bavil reklamní tendr na agenturu a má novou strategii.
  Naposledy jste upoutali kupónovou akcí, kdy jste měli před obchodem tisíce lidí. Budete pokračovat v tomto stylu? Bylo to výjimečné u příležitosti otevření obchodního domu. Chtěli jsme něco velkého, vytvořit povědomí o velikosti obchodu.   Zároveň se tím neodlišujete od ostatních, ti to dělají stále. My nejsme pro velké slevové akce. Máme strategii dlouhodobě nízkých a přijatelných cen. Byl to dárek pro lidi v Praze. Nebylo cílem vytvořit velký prodejní efekt, ale společně oslavovat.   Nemělo to tedy prodejní efekt? Víc...
Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?
ARCHIVY TITULŮ
reklama
Marketing&Media
reklama
reklama
reklama