Od 18. září do 30. prosince "zaútočí" švédský výrobce lihovin Absolut Vodka na sedm německých velkoměst. O kampaň vedenou pod heslem "Absolut City Attacks" se postará jedna z největších německých mediálních agentur OMD. Rozpočet kampaně, která díky čtyřem druhům médií představí dvacet nových motivů, se pohybuje v sedmimístných řádech. Claim "Absolut rozumí Tobě i Tvému městu" příznačně doplňuje využité motivy v kampani, které jsou stejně jako v minulých městech silně regionálně zaměřené, a zdůrazňují tak charakteristické znaky jednotlivých měst, jejich čtvrtí a jejich osobitost. Kreativci využili interakci motivu s podlinkou a legendární láhev Absolut Vodky integrovali do zobrazovaného motivu. Např. pro hlavní město Berlín je tak použit motiv "berlínské nevymáchané huby" naznačující pokleslost řeči Berlíňanů.

kom

RE0609_14.jpg