Po POS rádiích, elektronických displejích a terminálech se do obchodů vřítily televize.
Edeka-Minden v německém Hannoveru jako jeden z prvních obchodů od července testuje in-store televize. Obří obrazovky jsou umístěny všude tam, kde se tvoří fronty; nejčastěji u obslužných pultů nebo u pokladen. Zákazníci ale nemusí sledovat pouze reklamní spoty nebo upoutávky. Program pomáhá vytvářet TV stanice RTL a kromě zábavy v podobě rozhovorů s VIP osobami nabízí také aktuální zprávy nebo tipy k nákupu. Tento testovací projekt by měl skončil v říjnu. Průzkum trhu, který bude následovat, by pak měl ukázat, jestli by se in-store obrazovky mohly stát akceptovatelným nástrojem merchandisingu, nebo jestli jde spíš o další, více méně zbytečný, produkt určený k zábavě. Silnou konkurenci by totiž tyto in-store TV mohly mít v už existujících obchodních televizích a rádiích.

kom