Obchodní centrum Šestka otevře v září na své střeše autokino. S aktivitou, která navazuje na heslo centra "Pojďte si užít a nakoupit", přišla reklamní agentura Ledoborec, jež se stará od dubna o marketing Šestky. Plátno 6 x 9 metrů nabídne premiérové filmy jednou nebo dvakrát týdně pro přibližně 400 aut. O názvu kina se zatím jedná. "Bude se jmenovat podle jednoho z nájemců Šestky, některé z amerických firem, s kterou se dohodneme," říká Petr Utěkal, ředitel agentury Ledoborec, s tím, že volba partnera souvisí s konceptem kina drive in, jenž je americký. Firma v názvu bude podle Utěkala jediným partnerem autokina. "Nehodláme oslovovat ke spolupráci ani žádné kino, chceme spolupracovat přímo s filmovými distributory," říká Utěkal. Svou novou službu bude Šestka propagovat v printu, prostřednictvím POS materiálů a direct mailem.

han