Na redesign obalů ledových čajů Natea, který Poděbradka nedávno dokončila, naváže od září kampaň. Poběží do listopadu, spotřebitele bude seznamovat s benefity nápoje spojenými s výrobou na antiseptické lince a zároveň bude upozorňovat na prémiovost produktu. Komunikace proběhne v tisku, pomocí PR a v místě prodeje. V dalších týdnech značku podpoří také on-line kampaň. Autorem kreativy je agentura Garp. V těchto dnech Poděbradka zároveň uvádí na trh 1,5l formát, který je určený pro domácí spotřebu. Cílová skupina čajů koresponduje s prémiovostí produktu - Poděbradka chce oslovit především spotřebitele s vyššími příjmy. Značku Natea podpořila Poděbradka v minulém roce pouze v televizi - do kampaně tehdy podle monitoringu TNS MI investovala přes 47 milionů korun. Zářijová kampaň je letošní první marketingovou investicí do značky.

mas