Interaktivní instalace, která byla představena při příležitosti uvedení nových fotbalových bot adiZero F50 miCoach od značky Adidas, umožňuje spotřebitelům s předstihem objednávat nové boty na základě opravdového sci-fi zážitku.

VFW využívá dotykové obrazovky a dokonalého 3D obrazu v reálném čase, umožňujících zákazníkům vybrat si obuv na virtuálním regálu. Kopačkou mohou i otáčet a prohlédnout si ji tak z několika úhlů, přiblížit si ji nebo si prohlédnout propagační video. Poté si zákazníci mohou boty s předstihem objednat prostřednictvím tabletu ovládaného prodavačem.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se