Tesco ztratilo v meziročním porovnání svůj podíl na britském trhu, a to pouze za poslední uplynulou čtvrtinu roku. Výzkumná agentura Kantar Worldpanel uvedla, že podíl Tesca se propadl na 30,7 % ve 12 týdnech (25. listopad). Loni ve stejném období podíl činil 31 %. Zdá se, že Tesco během ekonomického poklesu trpí více než jeho konkurenti. Částečně je to výsledek prodeje širokého portfolia nepotravinových položek, které obecně a více než základní a potravinové zboží strádá kvůli klesající poptávce. Prodeje Tesca rostly o 2,2 %, což není příznivý výsledek v porovnání s celkovým růstem trhu, který dosáhl 3,2 %, což je ale stále pod hranicí inflace, která činí 3,5 %.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se